Jūsų krepšelis

info [@ ] DropshippingTiekejai.lt

Platus tiekėjų pasirinkimas

5 dalykai, kuriuos norėčiau žinoti prieš pradėdamas Dropshipping verslą

Kaip elektroninės prekybos ekspertas, turintis daugiau nei 4 metų patirtį Dropshipping pramonėje, tai yra dalykai, kuriuos norėčiau žinoti, kai pradėjau dirbti, kad pirmą kartą būčiau galėjęs viską padaryti teisingai.

Bandyti ir klaidų patyrimas yra būtina verslo dalis. Kaip verslininkai, suprantame, kad sėkmės pasiekimui kartais reikia priimti klaidingus sprendimus. Kaip senovės kinų patarlė sako apie mokymąsi iš klaidų: „Nesėkmė yra sėkmės motina”.

Iš tikrųjų, sprendžiant realius verslo iššūkius, praktinė patirtis yra nepakeičiama. Nors kai kurių klaidų sunku išvengti, tačiau iš jų išmokę galite apsisaugoti nuo brangių klaidų ir daug metų praleistų beprasmiškai, taikydami šias mokymosi pamokas, kurias sunkiai įgavau.

Štai penki dalykai, kuriuos norėčiau žinoti pradedant Dropshipping verslą, remiantis savo ilga patirtimi:

Atkreipkite dėmesį į produkto kokybę

Jeigu galėčiau grįžti į tuos laikus, kai pirmą kartą pradėjau Dropshipping verslą, patarčiau savo jaunesnei verslo versijai skirti aukščiausią dėmesį gaminių kokybei.

Būčiau norėjęs žinoti, kad negalima tikėtis aukštos kokybės produkto, nepamatant jo paties. Svarbu suprasti, kad daugelis dropshipper’ių perka produktus iš AliExpress ir Alibaba platformų, kurie yra puikūs tiekimo šaltiniai. Tačiau aš nepadariau to, ką dabar žinau, t.y. pasirinkau tiekėjus pagal pigiausią kainą.

Tai buvo didžiulė klaida, nes tiekėjai, siekdami pasiūlyti konkurencingas kainas, dažnai nusileisdavo gaminių kokybei ir pakuotėms. Nenorėdami patikrinti produktų kokybės, kadangi vežėme dropshipping būdu, susidūrėme su daugybės klientų skundų, kad gaminiai neatitinka reklamoje parodytų.

Tik atsiliepę atgal ir analizuojant, supratome, kas ne taip. Supratome, kad pasirinkome tiekėjus, kurie siūlė mažiausias kainas, tačiau tai reiškė žemesnę prekių kokybę.

Nepasikliaukite tik vienu tiekėju

Anksčiau mes pasitikėjome vienu tiekėju, kuris teikė vieną labai populiarų ir labai parduodamą produktą. Tačiau greitai baigėsi ištekliai ir mes susidūrėme su dideliu užsakymų kiekiu, kurių negalėjome įvykdyti laiku. Dėl šio vėlavimo, sulaukėme daugybės nepatenkintų klientų ir grąžinimų.

Tai turėjo rimtų pasekmių mūsų verslui, nes per daug grąžinimų gali kelti pavojų prekybininko paskyrai.

Pasimokę iš šios patirties, dabar visiems pardavinėjamiems produktams ieškome ne vieno, o trijų – penkių tiekėjų. Nors žinome, kad vienas iš jų (tiekėjas A) gali patenkinti visus mūsų užsakymus, mes sąmoningai paskirstome savo užsakymus tarp kitų tiekėjų, kurie veikia kaip atsarginės galimybės.

Taigi, šiuo metodu mes naudojame šią formulę:

60% užsakymų skiriame tiekėjui A , 30% užsakymų skiriame tiekėjui B, 10% užsakymų skiriame tiekėjui C.

Tai leidžia mums užmegzti ryšius su kitais tiekėjais ir turėti alternatyvą, jei su pagrindiniu tiekėju A kiltų problemų ateityje.

Investuokite į puikų klientų aptarnavimą

Mūsų Dropshipping kelionės pradžioje mums sekėsi puikiai rinkodaros srityje, o tai leido mums patirti didelį užsakymų srautą.

Tačiau, deja, neturėjome pakankamai laiko ir išteklių išplėsti mūsų infrastruktūrą ir sukurti klientų aptarnavimo komandą, kuri galėtų veiksmingai spręsti klientų problemas. Dėl šios priežasties susidūrėme su daugybe klientų skundų, ypač susijusių su siuntų informacijos pateikimu.

Ši problema tapo viena iš mūsų didžiausių iššūkių, todėl nusprendėme daug investuoti į klientų aptarnavimą. Įdiegėme efektyvias sistemas ir įdarbinome patyrusią komandą, kuri užtikrina puikų klientų aptarnavimą ir greitą reagavimo laiką.

Dabar mes didžiuojamės galėdami teikti aukštos kokybės klientų aptarnavimą ir greitą problemų sprendimo laiką, kuris padeda mums išlaikyti gerą reputaciją ir pasitikėjimą iš klientų.

Paįvairinkite srauto šaltinius

Pasitikėjimas tik vienu internetinio srauto šaltiniu ilgainiui gali kainuoti daug laiko ir pinigų. Statistikos duomenimis, devyniasdešimt devyni procentai dropshipper’ių daugiausia dėmesio skiria vienam srauto šaltiniui – Facebook’ui.

Tačiau svarbu suprasti, kad reklama Facebook’e gali tapti brangi, o tai gali sumažinti jūsų pelno maržas. Dėl šios priežasties, kaip dropshipper, gali būti vis sunkiau generuoti pelną. Be to, kai visi jūsų kiaušiniai yra viename krepšelyje ir susiduriate su problemomis (pavyzdžiui, užblokuojama jūsų skelbimų paskyra), per vieną naktį galite patirti didelius pelno nuostolius.

Vienas iš dalykų, kurį norėčiau padaryti kitaip nuo pat pradžių, yra diversifikacija. Nepakankamai įdėjome pastangų į paiešką ir naudojimąsi kitais internetiniais kanalais, o tai galėtų būti naudinga. Siekiant sumažinti priklausomybę nuo vieno šaltinio, būtų verta išnagrinėti ir išbandyti kitus reklamos kanalus, tokius kaip Google reklamos, influencerių partnerystės ar el. pašto rinkodara. Tai padėtų pasiekti didesnę auditoriją ir sumažinti riziką dėl vienintelio šaltinio problemas, o tai vėliau gali paveikti jūsų pelną.

Siekite pasaulinės rinkos

Tai tiesa, daugelis dropshipper’ių dažnai sutelkia dėmesį į angliškai kalbančias šalis, tokias kaip JAV ir Australija, tačiau Europa taip pat yra puiki rinka, kuri gali būti sėkminga dropshipping verslo plėtros vieta. Europa turi didelę ir įvairią vartotojų bazę, o tai atveria puikias galimybes pasiekti naujus klientus.

Iš tiesų, šiuo metu dar niekada nebuvo taip lengva vykdyti tarptautinį dropshipping verslą. Su internetu ir technologinėmis priemonėmis yra įmanoma pasiekti klientus visame pasaulyje, o tai suteikia didelį potencialą pasaulinei verslo plėtrai.

Atvirai kalbant, norėčiau, kad nuo pat pradžių būčiau pagalvojęs apie pasaulinę plėtrą ir ieškojęs būdų pritraukti Europos rinką. Būtų verta atlikti rinkos tyrimus ir įgyvendinti tinkamą rinkodaros strategiją, pritaikytą Europos vartotojams. Tai galėtų būti puiki galimybė išplėsti savo klientų ratą ir pasiekti sėkmę tarptautiniu mastu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Momentinis pristatymas

Failą gausite iš kart po apmokėjimo

Atsisiuntimo galimybės

Failą galėsite atsisiųsti 3 kartus

Konsultacija

Turite klausimų? Susisiekite

Saugus apmokėjimas

Apmokėjimai per Paysera sistemą